מדריך לרווקים: כך תגיבו על תמונות ילדים בפייסבוק

כמה מתיקות בילדה אחת. גיבורת העל שלי

כמה מתיקות בילדה אחת. גיבורת העל שלי

בבתי הספר ובגנים חוגגים הבוקר את פורים, והפיד מלא בתמונות ילדים מחופשים, תינוקות עם אוזני עכבר, ילדות בשמלות נסיכות וילדים בבגדי נינג׳ה. לרווקים שביננו, שעוד לא שולטים באופן מלא ברזי חג הפורים והלכותיו, הכנתי מדריך תגובות לתמונות ילדים בפיד. מתאים לפורים, אבל לא רק, שכן, מהרגע שנולד ילד במשפחה, חייבים להעלות תמונות לפייסבוק בקצב של חמש תמונות ליום לפחות. אתם, כרווקים, לא יודעים בדיוק מה אתם אמורים לעשות עם ים התמונות האלה, מה עליכם להגיב ומה זה התגובות הבלתי ברורות שהורים לילדים מגיבים לתמונות האלה.

כך תלמדו לזהות את התגובות השונות לתמונות תינוקות ולהבחין בינהן:

1. ״שאין דברים כאלה״ – אמירה לא ברורה, בעיקר כשהיא מגיעה כתגובה כל חמש דקות על תמונה אחרת. אם אין דברים כאלה, אז כנראה שאין דברים כאלה. אם כל הזמן אין דברים כאלה, אז כנראה שיש דברים כאלה.

2. ״איך בא לי לנשנש/להסניף אותו/ה״ – משום מה, ריח של תינוקלין ושמפו לתינוק של ד״ר פישר מעורר בנשים רגשות של נשנוש/הסנפה. לא ברור למה זה קורה אבל אל תשאלו למה. הן רוצות לנשנש/להסניף. ואני זכרתי שרוב הזמן יש לתינוקות יש ריח של חלב חמוץ (מהפליטות) וקקי.

3. ״איזה בובון, מלאך ממש״ – הזאטוט החדש לא ישן כל הלילה, משום מה מצטלם מחייך כל היום, וכל מה שאומרים לך זה ״איזה מלאך״. אולי מישהי תיקח אותו לישון אצלה לכמה לילות?

4. ״כמה מתיקות בילדה אחת״ – כמו ״אין דברים כאלה״, לא ברור איך כל הילדות הופכות למתוקות כל כך בפייסבוק. אחר כך מתפלאים שהסכרת היא המגפה של המאה העשרים ואחת.

5. ״די! התעלפתי!״ – משום מה תמונות של תינוקות גורמות לבנות המין החזק להתעלף, כנראה מעודף הסנפה של שמפו ד״ר פישר. מה שלא ברור הוא שתוך כדי ההתעלפות הן מצליחות לכתוב ססטוס.

6. ״מהממת טפו חמסה״, והמהדרין יוסיפו: ״חמסה חמסה שום בצל״. האשכנזים יכתבו ״555״ ויתביישו בצד.

7. ״הווווווווו״, ואחריו יגיע ״הווווווווו לגמרי״ – כמו שיש קודים ל״חחחחחח״ שכותבים בני התשחורת בהודעות שלהם, יש משמעות לכמות הו״וים שתגיע אחרי ה״הו״, יש יחס ישר בין כמות הו״וים לבין חוזק ה״הו״. לא ברור למה הן קוראות קריאת ״הו״. זה כנראה סוג של קריאת חיזור או יחום קדמונית.

8. ״אוח״, ותגובה אחריו מיד יגיע ״אוח לגמרי״ – דומה ל״הווווווו״ אבל קצת שונה ממנו, כי ה״אוח״ מעיד על איזו אנחה שמתלווה ל״הו״ הכללי. התוספת ״לגמרי״ משמעותה – ״לא הצלחתי להיות הראשונה שכותבת ״אוח״ אז אני אחזק את דברי הכותבת הקודמת.

9. ״איך שהוא/יא גדל/ה״ – כי בתמונות שהעלתם בשבוע שעבר הוא היה ממש קטן וכבר רואים עליו שנוספו לו עשרה גרמים מאז השקילה הקודמת.

10. ״שיואו, הורס!״ – יגיע בדרך כלל עם ההבטחה שתשמרו את הזאטוט כחתן לזאטוטה של הכותבת והבטחות לנדוניה שתכלול כבשים, גמלים, קרקעות ותבשילי קדירה מדי יום שישי. הבעיה היא שהכותבות משדכות את בנותיהן לכל התינוקות הזכרים בפיד שלהם מאותה שנה. ההכרעה תינתן ככל הנראה לפי כמות ה״הוווווווו״ וה״אוחחחחחחחח״.

Untitled 1

פוסט זה פורסם בקטגוריה הכללים, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

תגובה אחת על מדריך לרווקים: כך תגיבו על תמונות ילדים בפייסבוק

  1. meravadler הגיב:

    לא
    רווקה, אבל נתת לי כמה רעיונות כאן 😛

    אהבתי

כתיבת תגובה