הצעה לבילוי זול עם הילדים באוגוסט – ביקור בחנות איקאה

 

photo 5

אוגוסט הנורא הגיע – חם, הקייטנות נגמרו, כל יציאה לקניון עולה מאות שקלים. הנה רעיון איך לבלות שעתיים במתחם ממוזג הכולל: חניה חינם, משחקים לילדים, אזור אוכל זול ואפילו שירותי שמרטפיה לילדים. כמו הטיול הקודם שעשינו, ברכבת לשדה התעופה, מדובר בהצעה זולה יחסית ונוחה לחודשים החמים (קרדיט לעמנואלה על הרעיון).

חנות איקאה בנתניה נפתחה לראשונה ב-2001, כשאלפי ישראל צבאו על הכניסה בערב פסח. מאז החנות כבר הספיקה להשרף ולהפתח מחדש בעיצוב מחודש, המותאם לאלפי המבקרים. החנות הישנה היתה צפופה יחסית, המתחם החדש מרווח יותר.

יצאנו בשעת צהרים באמצע השבוע לאיקאה בנתניה. החנות ממוקמת מרחק נסיעה של כמה דקות מהבית שלנו, אז הנסיעה היתה קצרה. מגרש החניה הענק היה כמעט מלא, מה שרמז שהחנות עמוסה באלפי אנשים. למרבה הפלא, בכניסה לחנות לא היה תור של אנשים ונכנסנו בקלות. החנות היתה מלאה במשפחות חרדיות, שהיו בחופשה בתקופה הזו, אבל למרות אלפי האנשים שגדשו את החנות, לא הורגש לחץ או צפיפות (ואני אלרגי לצפיפות של אנשים).

photo 1

ביקור באיקאה עם ילדים (וגם בלעדיהם) יכול להיות סיוט – ילדים בוכים, נשכבים על הרצפה, צורחים שהם רוצים הביתה. מצד שני, אפשר להפוך את המקום לחוויה – בשביל הילדים זה יכול להיות גן עדן – טיול בין ספות KLIPPAN לספריות BILLY, אפשר לפתוח כל ארון, לעלות על כל מיטה ולקפוץ על המזרונים, להכנס לכל חדר, לפתוח כל מגרה ולבדוק כל רהיט, וזאת עוד לפני שהגענו לחלק של צעצועי הילדים.

photo 2

photo 3

צריך פשוט ללכת במסלול הארוך של התצוגות ולהגיד לילדים, שבניגוד לבית, כאן אפשר לגעת בכל הדברים, לפתוח את כל הדלתות (כמעט) ולעלות על כל ספה ומיטה (אפילו עם נעליים). השביל האפור מסומן בחיצים, והולכים לפי החיצים, כמו סימני דרך.

כדי להמנע מהוצאות מיותרות, אפשר לקבוע עם הילדים, שכל יכול לבחור מוצר אחד עד סכום מסוים, נגיד 25 או 50 ש״ח. כך הם יכולים ללכת בחנות ולהתלבט מה הם רוצים לקנות. דר בחרה מנורת לילה SMILA בצורת ירח.

באזור הילדים יש נדנדות, חדרי ילדים שיש בינהם מעברים סודיים (רק ילדים מבחינים במנהרה), בובות שאפשר לשחק איתן, שולחנות, כסאות ומיטות מתקפלות ונפתחות. הילדים לא רוצים ללכת משם.

אחרי מחלקת הילדים מגיעים לאזור האוכל, ויש כאן הצעה משתלמת – ארוחת ילדים ב-9 ש״ח (שתי נקניקיות, צ׳יפס וטרופית). אנחנו אכלנו צלחת שניצלונים, צ׳יפס ומיץ ענבים ב-35 ש״ח – משתלם. אזור הישיבה באזור האוכל ענק ומרווח יחסית, לא היתה לנו בעיה למצוא מקום לשבת.

photo 4

סיכום הביקור – במחיר של כמה עשרות שקלים בילינו שעתיים במזגן, ללא תשלום על כרטיסי כניסה יקרים, יכולנו לבלות כמה שרצינו ואיש לא אמר לנו לא לפתוח מגרות או לא לעלות על המיטות. זול יותר מתערוכת הלגו או שרידי הטיטאניק. מושלם לצהרים של אוגוסט חם.

 

 

 

 

 

 

 

פוסט זה פורסם בקטגוריה טיולים, כללי, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

7 תגובות על הצעה לבילוי זול עם הילדים באוגוסט – ביקור בחנות איקאה

  1. volcman הגיב:

    אלא אם כן מי שלוקח את הילדים מכור לאיקאה…
    😉

    Liked by 1 person

    • דרור כהנוביץ' הגיב:

      אם אני מגיע לאיקאה לצורך קניה של מוצר ספציפי, אני בדרך כלל מגיע לבד. לפני הקניה אני בודק באתר אם המוצר במלאי ואיפה הוא ממוקם במחסן ואז מדלג על החנות ומגיע ישר למחסן ואוסף אותו.

      אהבתי

  2. motior הגיב:

    רעיון יפה 🙂
    אני זוכר שבאמת הילדים נהנו באיקאה כשלקחנו אותם לשם בעבר, אבל זה לא היה כבילוי ייעודי 🙂

    אהבתי

  3. Tardis הגיב:

    הכי סטארטאפ

    אהבתי

  4. יוני הגיב:

    תגיד, חשבת מה יקרה למסכנים שכן באמת באים לקנות שם ויפגשו שם גנון אחד גדול עם ילדים מתרוצצים והורים משועממים ? לפי הרעיון שלך אתה לא נראה לי כמו אבא יצירתי וגאה אלא כאחד שמחפש מתחת לאדמה מה לעזאזל לעשות עם הילדים ולא אכפת לך על מי לדרוך בדרך לשם.
    תגיד חשבת אולי על האנשים שבשבילם איקאה זה מקום עבודה או עסק לכל דבר- איך היית מרגיש אם את העסק או החנות שלך היו גודשים פתאום אלפי משפחות רק בשביל להעביר את הזמן בחנות היפה שהקמת עם חווית קניה טובה. למה העובדים המסכנים שבאים למכור מוצרים צריכים למצוא את עצמם עושים סדר ומנקים אחרי עדר של ילדים ?
    ודרך אגב אני לא עובד איקאה (אם לרגע חשבת כך) ואני גם בדרך כלל לא קונה באיקאה כי אני לא מתחבר לחנות, אבל מזעזע אותי חוסר ההתחשבות הטוטלי שלך.
    למה שהילדים שלך לא יקראו ספר, יבקרו במוזיאונים חינמיים, יעשו איתך קמפינג על החוף באוהלים, יבלו אצל חברים (ולא ישחקו במחשב או באייפד), יפריחו עפיפונים שבנו בעצמם בשדה פתוח – הרי זה מה שאנחנו עשינו בחופש הגדול כשהיינו ילדים, לא היה לנו טוב ?

    אהבתי

  5. פינגבאק: טיול חופש: ממתחם התחנה לשדרות רוטשילד | אב במשרה מלאה

  6. יש שם גם ג'ימבורי נחמד (שעדיין מתאים לילדים שלי) וזה מתאים לא רק לימי קיץ חמים מדי, אלא גם לימים בהם הסופה זועפת.

    אהבתי

כתיבת תגובה