ילדת יום הולדת

IMG_1460דר שלי, היום את בת שמונה. מי היה מאמין שגדלת כל כך? לדעתי כל הורה מרגיש ביום ההולדת של הילדים כאילו הרגע חזרו מבית החולים. הרי הרגע סיימת לאכול מהבקבוק והנחתי אותך על הכתף שלי וחיכיתי שעות שתעשי גרעפס ותירדמי. איך הפכת מזה לילדה החכמה, האינטילגנטית והרגישה שאת?

IMG_0423

אתמול בערב, כששכבת במיטה לפני השינה, אמרת לי שאת מרגשת מאוד לקראת תאריך יום ההולדת שלך. אמרת לי גם שאמא מאוד חסרה לך ביום הזה, וכל תאריך כזה הוא בשבילך עוד שנה בלי אמא. ליטפתי אותך ואת הזכרת לי איך בכל יום הולדת אמא היתה מפתיעה אותך בעוגת יום הולדת בבוקר, וכששאלת אותה מי הכין את העוגה היא אמרה לך: 'הגמדים הקטנים באו בלילה והכינו', ואת היית צוחקת מזה.

ניסית לחשב כמה ימי הולדת היו לך עם אמא וכמה בלעדיה, ואמרת לי: 'היו לי שלושה ימי הולדת עם אמא. אמא נפטרה לפני יום ההולדת הרביעי שלי, אז עכשיו כבר יש לי חמישה ימי הולדת בלי אמא'. כן, יש לך כבר יותר ימי הולדת בלעדיה מאשר איתה, ונשארו רק הזכרונות. עצוב, אבל אלה החיים שלנו.

IMG_0055

הבוקר יצאנו לבית הספר, חמושים בעוגה לילדי הכיתה שלך, מתרגשים לקראת היום המיוחד. אמרת לי שאת רוצה לחלק עוגה או ממתק לילדי הכיתה ביום ההולדת שלך ושזה חשוב לך. לא שכחת שיש שני ילדים שרגישים לחלב וצריך עבורם ממתק אחר. כזו את, אכפתית, שולטת בפרטים הקטנים ויודעת הכל.

IMG_0927

DCIM100GOPROGOPR9103.

ביום כזה אאחל לך הרבה שנים של אושר, של למידה, של דעתנות, כמו שאמא שלך היתה. את מפליאה להשתמש במילים, בכתיבה ובדיבור, שנראה שיש לך קריירה מובטחת בתחום התקשורת (לו רק היה כסף בתקשורת…). שתדעי תמיד מה את רוצה ותעשי הכל כדי להשיג את המטרות שלך. את עוד תגיעי רחוק, ילדה שלי. רק אל תגדלי לי כל כך מהר.

IMG_0426

פוסט זה פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

18 תגובות על ילדת יום הולדת

  1. חן הגיב:

    מרגש כמו תמיד… המון המון מזל טוב לדר, שתמשיך להיות הילדת קסם החכמה הדעתנית והאכפתית שהיא

    אהבתי

  2. volcman הגיב:

    מזל טוב :))

    אהבתי

  3. dalit הגיב:

    מזל טוב, נוגע ללב …..

    אהבתי

  4. ethy ab הגיב:

    מזל טוב למקסימה. מרגש לקרוא.

    אהבתי

  5. אילנה הגיב:

    כתיבת רהוטה ומרגשת יום הולדת שמח לשנים ארוכות רשויות בשמחת חיים

    אהבתי

  6. motior הגיב:

    מזל טוב לדר!
    היא מקסימה

    אהבתי

  7. ditzak2013 הגיב:

    אוהבת אתכם כל כך😘😘😘

    אהבתי

  8. איילה הגיב:

    איזו ילדה יפה ומקסימה.
    מאחלת לכם הרבה שנים של אושר. לשניכם.

    אהבתי

  9. מזל טוב ורק אושר

    אהבתי

  10. ענת הגיב:

    מזל טוב!!

    אהבתי

  11. אוהד הגיב:

    מזל טוב, בריאות ואושר לכולם

    אהבתי

כתיבת תגובה