ניסים קורים, הכל עוד אפשרי

אתמול (9.7.12) איריס חגגה את יום ההולדת ה-40 שלה. לפני כמה חודשים פנתה אלי רוני ואמרה שהיא רוצה לארגן לאיריס מסיבה גדולה עם המון חברים. היא דיברה עם איריס, שאמרה לה שהיא רוצה מאוד לבקר בספרד. רוני החליטה לערוך לה מסיבה בסגנון ספרדי. לאחר כמה שבועות של תכנונים ורשימת מוזמנים שעברה את ה-160 איש, איריס אושפזה בבית החולים. האשפוז גרם לנו לחשוב שקשה מאוד לעשות תכנונים, להתחייב לקייטרינג ולכסאות ושולחנות, וברגע האחרון איריס תרגיש לא טוב ותצטרך לנסוע לבית החולים ולבטל את הכל. "עזבו, אני בבית ביום ההולדת. מי שרוצה לברך אותי, שיבוא, תהיה עוגה וקפה", איריס החליטה.

האמת שאני חששתי שלא נגיע ליום הזה. בסוף השבוע איריס הרגישה מאוד חלשה והיו לה קשיי נשימה. הייתי בטוח שלא נעבור את סוף השבוע בלי ביקור בחדר המיון ב"איכילוב". לילה לפני יום ההולדת איריס ישנה מאוד גרוע והתעוררה חלשה מאוד. אני חששתי מאוד שהיא לא תצליח לעבור את היום הזה בשלום, אבל בסופו של דבר הגענו גם לזה.

אז זהו, שהחברות של איריס לא יתנו ליום הזה לעבור "סתם". לי גילו את מה שעתיד להתרחש בקווים כלליים בלבד. היום התחיל במסאז' שדיצה ארגנה לאיריס. המעסה שהגיעה אלינו הביתה עשתה כנראה עבודה כל כך טובה, שאיריס נרדמה לכמה שעות בבוקר. לאחר מכן הגיע שלב המני-פדי.

שלב הפינוקים הראשוני כנראה קצת עייף את הגברת, שהלכה לנוח בצהרים. בזמן שהגברת נחה, הבית החל להתמלא בחברים, בעוגות, בקישים, בבלונים ובשתיה. במאמצים רבים הצליחה דיצה להעיר את איריס ב-16:00. המאפרת אתי אלבכרי, מי שאיפרה את איריס בחתונה ובכל האירועים המשפחתיים שלנו, נכנסה לאפר אותה ואת דר בחדר השינה. חן גלילי, צלם האירועים הקבוע שלנו, הגיע לצלם את איריס. כשראיתי את אתי ואת חן נזכרתי בהכנות לחתונה שלנו ב-2006, כשאתי איפרה את איריס וחן צילם אותה.

דיצה אמרה לאיריס:  "יש לך הפתעה בסלון". כשאיריס נכנסה לסלון היא מצאה שם את כל החברים עם דני רובס, שרים ומנגנים לה "היום יום הולדת".

אני למדתי לראשונה שבגיל 16 כבר עשו לאיריס הפתעה עם דני רובס במרתף העליון בבית לסין. מבחינת איריס זו היתה סגירת מעגל. איריס מכירה את דני מעבודה משותפת בגלי צה"ל ודרכיהם הצטלבו במהלך השנים. דני ניגן וריגש את כולם, כפי שרק הוא יכול. כשהוא שר את "משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו", הקשבתי לשורה שאומרת "ניסים קורים הכל עוד אפשרי", והפסימיות שלי לגבי המצב של איריס קיבלה סוג של אופטימיות זהירה.

היתה אוירה נהדרת. כמה נהדר להיות מוקפים בחברים ובמשפחה אוהבת.

תודה לכל מי שארגן, השתתף, סייע, הגיע וגם בירך מרחוק ועזר להפוך את היום הזה ליום מיוחד. עכשיו צריך להתחיל לתכנן את חגיגות יום ההולדת ה-50 של איריס.

קליפ תמונות שצולמו על ידי רימה ונערך על ידה:

השיר "הצגה" של דני רובס, לבקשתה של איריס:

פוסט זה פורסם בקטגוריה חברים טובים ומשמעותם לחיים. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

27 תגובות על ניסים קורים, הכל עוד אפשרי

  1. מיכל הגיב:

    מה כבר אפשר להגיד שעוד לא נאמר?
    מרגש עד דמעות.
    מאחלת לכולכם שנים ארוכות של בריאות ושמחה, המון המון שמחה

    אהבתי

  2. ditzakatzir הגיב:

    דרור יקירי, האהבה בביתכם היא כל כך מוחשית, לא לחינם הצלחתם, איריס ואתה, לקבץ סביבכם חבורה כזאת של אנשים, האוהבים אתכם כל כך. אני
    מודה לאותה יד מכוונת (???) שהפגישה אותנו, שהפכה את איריס, אותך, את דר, לחלק משמעותי כל כך במשפחה שלנו.
    משננת שוב ושוב את מילות השיר… ״ניסים קורים… הכל עוד אפשרי״…. אנחנו לצדכם לאורך כל הדרך, וכמו שאמרנו אתמול – אנחנו נהיה בסדר.

    אהבתי

  3. חן הגיב:

    היה מדהים אתמול (אני כל הזמן חוזרת על זה) וכמות האהבה שהיתה בבית אחד אתמול זה באמת מסוג הדברים שקיימים רק בסרטים ואצל איריס כמובן.
    מזל טוב אהובה שלי, בריאות והרבה ממנה

    אהבתי

  4. המון המון מזל טוב לך איריס יקרה, ולכם משפחה אדירה!

    אהבתי

  5. נעה הגיב:

    וואו. וואו. מרגש עד דמעות. איריס, את נראית פה פשוט נפלא, יפייפייה. למרות הכאבים, המחלה, מחולל החמצן…את פשוט מוארת. מזל טוב יקרה. מאחלת לך עוד הרבה ימי הולדת ליצי אהובייך ואוהבייך.

    אהבתי

  6. רותם הגיב:

    מזל טוב איריס, מזל טוב גם לכל שאר המשפחה, התמונות מרגשות מאוד. דני רובס הוא אולי הזמר עם הנשמה הכי גדולה בארץ, ומקסים לראות ולשמוע אותו שר אצלכם בסלון. גם אני מאמינה בניסים קורים, הכל עוד אפשרי!

    אהבתי

  7. נחמה הגיב:

    כל כך מרגש…
    ניסים באמת קורים, חיבוק ענק!

    אהבתי

  8. bluedevil הגיב:

    לאיריס אפשר לאחל רק דבר אחד – עד 120! (בעצם 2, גם בריאות)

    אהבתי

  9. volcman הגיב:

    מזל טוב!!!!!!! עד 100 כמו 20! ואינשאללה שבשנה הבאה נשמע רק בשורות טובות.
    סחטטין על חגיגת יום ההולדת.
    🙂

    אהבתי

  10. רחלי הגיב:

    וואו מרגש כ"כ…איריס יקרה…מאחלת לך בריאות שלמה שתעברי את התקופה הלא פשוטה הזאת בצורה הכי קלה ונוחה. ויש לכם בת מהממת…עם מבט בוגר.יפיפיה עם זהר וטהר שמפיצים סביבה אור…מזל טוב!

    אהבתי

  11. טל א הגיב:

    איזו משפחה יפה ומהממת אתם וכמה כייף לכם שהתברכתם בכאלה חברים אמיתיים ונהדרים!
    אני עם הרבה דמעות בעיניים מהתמונות היפהפיות במצגת של רימה…
    הלוואי שאיריס תזכה לחגוג עוד הרבה הרבה ימי הולדת!!!
    מזל טוב!

    אהבתי

  12. רוני הגיב:

    עכשיו צריך להתחיל לתכנן את יום ההולדת שלך, ואח"כ את של דר 🙂

    אהבתי

  13. mayaub הגיב:

    שיהיו רק שמחות, בריאות ואוש

    אהבתי

  14. אורי הגיב:

    איריס יקרה- המון המון מזל טוב. מאוד מרגש לראות ולקרוא.

    אהבתי

  15. זהבה נגבי הגיב:

    מדהים לקרוא את התיעוד המרגש שלך לחגיגות יום ההולדת ה 40 לאיריס, זה חגיגה מיוחדת במינה ומה שנקרא ספונטאני מאורגן ומרגש ביותר שיכול להיות. כייף לקרוא שאתם עטופים בכל כך הרבה אהבה ורצון טוב של המשפחה והחברים המקיפם אתכם כל הזמן ובפרט אלו שלא נותנים לאיריס לשכוח שכן הרבה ניסים קורים והכל עוד אפשרי… ושהחיים חזקים מהכל, גם אם זה נשמע קלישאתי.
    אני אוסיף עוד פעם את בירכת הבריאות שזה כל מה שאבקש בשביל איריס ביום החג שלה, בריאות ועוד בריאות ועוד בריאות כי את כל היתר יש ורק מזה מעט חסר. מזל טוב לכם ובעזרת ה' בשנה הבאה בספרד…

    אהבתי

  16. אתי אלבכרי הגיב:

    אני הרגשתי שקיבלתי מתנה לכבוד יום ההולדת של איריס.
    להיות בסביבה הזאת, עם כל האהבה מסביב, עם הכוח האנושי שמראה לנו שוב ושוב שאין חזק ממנו.
    עבורי זו היתה ה-מתנה שיכולתי לקבל אי פעם מאיריס, וקיבלתי ממנה לא מעט בשנים שאנחנו מכירות.
    אוהבת אתכם מאוד ומתפללת כל הזמן.

    אהבתי

  17. שירי הגיב:

    מדהים. פשוט מדהים. כמה אהבה
    מזל טוב גם כאן מקסימה ויקרה שכמותך. המון בריאות.

    אהבתי

  18. motior הגיב:

    כל הכבוד לחברות ולדני, מזל טוב לאיריס – מאחל לה עוד הרבה ימי הולדת

    אהבתי

  19. דברת הגיב:

    לעוד הרבה שנים טובות ומאושרות.. שתשאירי את ה@##%%& מאחורייך.

    אהבתי

  20. אורי הגיב:

    מרגש, מרגש.

    אהבתי

  21. אפרת א הגיב:

    יומולדת שמח איריס! many happy healthy returns!

    אהבתי

  22. ליאת ב. הגיב:

    ביום שני הרגשתי הכי מוחשי את המשפט ש"ניסים קורים , הכל עוד אפשרי". היה הכי מרגש , מחבק ועוטף שרק אפשר ולא היה מתאים מדני לפס הקול של הכל. לעוד שנים רבות של ימי הולדת!

    אהבתי

  23. חן הגיב:

    איריס, דרור ודר היקרים,
    אני רואה את התמונות וחנוקה מדמעות. לא דמעות של עצב, אלא דווקא דמעות של שמחה. שמחה על יום הולדת כל כך מקסים, מלא באהבה טהורה. שמחה על האיחוד המרגש בין אנשים מיוחדים שיודעים לשזור אהבה גדולה. איריס – אני מאחלת לך ימים טובים ומאושרים. ימים בהם תדעי שלווה ונחת רוח. ימים בהם האושר יגבר על אי הנוחות. ימים של סיפוק ועוצמה. אני יודעת שאנחנו לא מכירות באופן אישי, אבל אני שומעת את הסיפורים מטלי ואני שולחת לך חיבוק חם וענק. אני מחזיקה לך אצבעות שהימים הטובים יגברו על הרעים.
    לעוד ימי הולדת רבים ומאושרים!! חן, אחות של טלי.

    אהבתי

  24. פינגבאק: מכתב אישי לדני רובס | life is a milkshake

  25. פינגבאק: יום הולדת 44, איריס | אב במשרה מלאה

  26. פינגבאק: יום הולדת 44, איריס | אב במשרה מלאה

  27. פינגבאק: בין כסה לעשור | אב במשרה מלאה

כתיבת תגובה