קוד אתי לבלוג

חסויות ואינטרסים – האתר אינו מקבל מימון מכל גורם שהוא, ואינו עומד לטובת שום אינטרס מסחרי. כמו כן, הדעות המובעות באתר הן שלי בלבד.

למכרים וחברים – אני כותב בשמי המלא ועל החיים שלי ושל הסובבים אותי די בחופשיות. עם זאת, יש חברים ומכרים שרמת הפתיחות שלי עם העולם לא מתאימה להם. במידה ופרסמתי דבר הפוגע בפרטיות חברי אני מתנצל מראש ומתחייב למחוק אם הנפגע יפנה אלי בבקשה למחוק פרט מסוים.

מדיניות התגובות – אני מעונין ביצירת שיח סביב הפוסטים, ותומך בחופש דעה. עם זאת איני שותף להתלהבות הגורפת מתרבות הטוקבקים, לטעמי חופש הביטוי אינו חופש הביזוי. לפיכך תגובות לא נאותות תימחקנה ברגע שאבחין בהן. מי שרואה עצמו נפגע מתגובה כלשהי, מוזמן לפנות אלי. בנוסף – אשמח אם מגיבים יעשו זאת בשמם המלא ולא באנונימיות, אך לא אמחק תגובות בשל כך.

פרטי מנויים מגיבים – המערכת רושמת את פרטי הIP של המגיב, וכן את כתובת המייל שהצהיר עליה. כתובות המייל של המנויים נרשמות במערכת וורדפרס. אני מתחייב לא לעשות בהן כל שימוש, ולא למסור אותן לגורם שלישי. הפרטים יחשפו רק אם אדרש לכך על פי חוק על ידי רשות מוסמכת.

אפשרות שימוש בחומר המפורסם בבלוג – אתרים לא למטרות רווח רשאים לצטט קטעים מתוך הבלוג שלי, עם מתן קרדיט כמקובל, אך לא להעתיק רשימות שלמות. אתרים מסחריים – רק באישור בכתב מראש.

(ותודה לגלעד סרי-לוי על הרעיון seri-levi.com)

4 תגובות על קוד אתי לבלוג

  1. זיו הגיב:

    הייתי שמח להשתמש בקוד האתי הזה בשינויים קלים, עבור הבלוג שלי, עם קרדיט כמובן. אשמח אם תאשר לי. תודה!!!

    אהבתי

  2. noa הגיב:

    גם אני רוצה להשתמש בקוד האתי שלך ,בשינויים קלים ,ברשותך ועם קרדיט כמובן .

    אהבתי

כתיבת תגובה